03.08.2017/10:46

Sieć Subway rozwija ofertę kawową

Sieć barów Subway systematycznie rozwija swoją ofertę kawową i – jak podkreśla firma - staje się ważnym graczem w tym segmencie rynku. Firma wprowadziła właśnie do letniej oferty nowość, czyli mrożoną kawę kokosową. Napój będzie mocno promowany m.in. przez konkurs prowadzony na Facebooku i specjalnie stworzonym landing page’u.

Nowa pozycja w menu to kolejna z serii kaw mrożonych wprowadzanych cyklicznie przez Subway. Wiosenno-letnie orzeźwienie w tym roku gwarantowała już mrożona kawa Chai. Kolejny smak to Mrożona kawa kokosowa. Słodycz tego owocu doskonale komponuje się z orzeźwiającą siłą zmrożonej kawy.

Kampania marketingowa nowej kawy obejmuje działania prowadzone w restauracjach oraz kanałach digitalowych. Na fanpage’u  Subway Polska oraz na specjalnie stworzonym landing page’u prowadzony jest także wakacyjny konkurs. Wszyscy chętni mogą stworzyć swoją wirtualną pocztówkę z Subway. Do wygrania są vouchery na mrożoną kawę kokosową oraz gadżety marki.

Nowa oferta jest ograniczona czasowo. Mrożona kawa kokosowa będzie dostępna w restauracjach Subway do 4 października. Zastąpi ją rozgrzewająca propozycja jesienno-zimowa.

Sieć Subway liczy ponad 44 664 restauracji w 113 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja tej sieci w Polsce powstała w 2000 r. w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 135 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.