05.12.2019/14:04

Sieć TEDi chce powitać wiosnę z 50 placówkami w Polsce

Sieć dyskontów non-food TEDi planuje zdobyć czołową pozycję na rynku polskim. W planach firmy jest zwiększenie do końca kwietnia 2020 r. liczby placówek w Polsce do 50.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Hmmmm 06.12.2019

    Szykuje się w tym roku niemiecko- holenderski dyskontowy atak z chińską tandetą ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.