05.12.2019/14:04

Sieć TEDi chce powitać wiosnę z 50 placówkami w Polsce

Sieć dyskontów non-food TEDi planuje zdobyć czołową pozycję na rynku polskim. W planach firmy jest zwiększenie do końca kwietnia 2020 r. liczby placówek w Polsce do 50.

Należąca do niemieckiego koncernu Tengelmann Group sieć TEDi pojawiła się na rynku polskim jesienią 2018 r. Na dzień bilansowy 30.04.2019 spółka posiadała już w Polsce 14 otwartych sklepów i zatrudniała 153 pracowników.

Sieć zamierza kontynuować swoją działalność i prowadzić dalszą ekspansję na rynku polskim. Spółka planuje rozwój dotychczasowej działalności i kolejne inwestycje zlokalizowane w galeriach i parkach handlowych. Celem jest zwiększenie do końca roku obrotowego 2019 – czyli do 30 kwietnia 2020 r. – liczby placówek do 50, czyli uruchomić ok. 35 sklepów, zlokalizowanych w całej Polsce.

Spółka nastawiona jest na najem obiektów handlowych w wybranych lokalizacjach. Na dzień dzisiejszy nie planuje budowy własnych sklepów.

W roku obrotowym 2018 spółka poniosła ok. 27,3 mln zł kosztów działalności operacyjnej i wykazała stratę z działalności operacyjnej w wysokości ok. 6,2 mln zł. Należy jednak zaznaczyć, że spółka jest w trakcie rozwoju, tak więc strata spowodowana jest inwestycjami w nowe lokalizacje oraz brakiem sprzedaży. Spółka planuje w najbliższych latach osiągnąć pozytywny wynik finansowy, co jest bardzo realne z perspektywy doświadczenia, potencjału asortymentowego w branży detalicznej w której funkcjonuje.

Asortyment sieci TEDi to przede wszystkim artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe, elektronika i narzędzia, ale także zabawki czy produkty dla zwierząt.

Szef sieci TEDi w Polsce unika porównania z innymi dyskontami non-food, takimi jak Pepco czy KiK.

– Od razu można zauważyć, że w placówkach Pepco i KiK dominują tekstylia, w naszych sklepach tak nie jest. Produkty, które można kupić w sklepach TEDi, są uwielbiane przez polskich klientów. Mamy w ofercie szeroką gamę wyrobów niedostępnych w innych sieciach handlowych, ponadto w naszej ofercie znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych – do domu (kuchni, łazienki), biura, majsterkowania, artykuły dekoracyjne, drogeryjne, dla zwierząt, zabawki, duży dział party oraz asortyment sezonowy – wylicza Mirosław Huczek, prezes zarządu spółki TEDi Sieć Handlowa.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Hmmmm 06.12.2019

    Szykuje się w tym roku niemiecko- holenderski dyskontowy atak z chińską tandetą ...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.