16.07.2021 / 08:08
StoryEditor

Sieci handlowe inwestują w kategorię eko żywności. Popyt rośnie w tempie dwucyfrowym

Ilość produktów ekologicznych na półkach polskich sklepów, zarówno dużych, małych, jak i internetowych, stale się zwiększa. Praktycznie wszystkie liczące się sieci handlowe starają się zapewnić klientom szeroki asortyment „zdrowej żywności”. Aby ułatwić zakupy większość placówek handlowych tworzy specjalne strefy, gdzie konsument ma dostęp do wszystkich produktów eko w jednym miejscu.

Wartość rynku żywności bio w Polsce szacowana jest na ponad 1,3 mld złotych, co stanowi około 0,5% całego krajowego sektora spożywczego. Jeżeli dodamy do tego jeszcze kategorie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. kwiecień 2024 05:54