07.03.2020/16:13

Sieci handlowe przygotowują się na kryzys. Zyskają Biedronka i Lidl

Oferta sieci handlowych świadczy o tym, że Polacy już niedługo zaczną znowu oszczędzać. Zmieniają strategię, szykując się na to, że klienci zaczną obracać w dłoniach każdą złotówkę. Ich oferta mocniej niż do tej pory będzie też opierać się na historii naszych zakupów – podaje „Gazeta Wyborcza”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.