25.07.2018/09:32

Sieci handlowe zmieniają marki własne. Będzie coraz zdrowiej

Jak wynika z badań PMR, ponad połowie Polaków wiedzących, czym są marki własne, zdarza się przychodzić do sklepu konkretnej sieci handlowej właśnie ze względu na ofertę produktów private label. Nie dziwi zatem, że detaliści coraz mocniej inwestują w atrakcyjność asortymentu marek własnych, próbując w ten sposób zyskać istotną przewagę konkurencyjną nad konkurentami.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Millennials 25.07.2018

    A kiedy wyrzucą ze składów produktów rzeczy takie jak syrop glukozowo-fruktozowy, olej palmowy, glutaminian sodu czy aspartam albo acesulfam?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.