06.02.2020 / 11:51
StoryEditor

Sieci spożywcze nadrabiają zaległości w obszarze zarządzania doświadczeniami zakupowymi klientów

Supermarket sieci Lidl w Warszawie (materiały własne)
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG, przedstawiciele handlu pozaspożywczego potrafią znacznie lepiej od sieci spożywczych zarządzać doświadczeniami klientów. Jednak dystans ten ulega zmniejszeniu. Drugi wniosek płynący z publikacji to zauważalny wzrost kompetencji firm w obszarze customer experience.

Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o 3,5 proc. rok do roku - wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG na próbie 5 tys. konsumentów w naszym kraju, podc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 11:20
StoryEditor
Gigant handlowy już wie, jak zwiększyć koszyk zakupowy. Te badania pokazały, na co warto postawić!
Koszyk na zakupy w sklepie sieci Dino

Sztuczna inteligencja (AI) coraz śmielej wkracza w nasze życie, a jej rola w procesach zakupowych staje się kluczowa. Z najnowszego raportu „Retail Rewired 2025” opublikowanego przez sieć Walmart wynika, że konsumenci ufają AI bardziej niż influencerom, co może zrewolucjonizować branżę handlową. Giganci tacy jak Walmart już wiedzą, na co warto postawić, aby znacząco zwiększyć koszyk zakupowy.

AI vs. Influencerzy: Kto wygrywa bitwę o zaufanie konsumenta?

Jeszcze niedawno to influencerzy kształtowali trendy i decyzje zakupowe milionów. Dziś ich pozycja jest zag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 15:07
StoryEditor
Unilever oskarżany o greenwashing. Informacje o produktach mogą wprowadzać w błąd
Na zdj. produkty marki Knorr z portfolio Unilevera (fot. Tobias Arhelger/Shutterstock)

Holenderskie Stowarzyszenie Konsumentów (Consumentenbond) zarzuca Unileverowi rażące działania greenwashingowe. Według tej organizacji, ponad 50 proc. spośród 450 sprawdzonych produktów firmy zawiera niejasne lub mylące deklaracje dotyczące zrównoważonego rozwoju. Unilever nie zgadza się z tymi zarzutami.

Jak donosi "Retail Detail", najwięcej nieprawidłowości wykryto wśród produktów marek Unox (104 produkty) i Knorr (95 produktów). Na liście znalazły się również Lipton (21), Calv...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:02