06.02.2020 / 11:51
StoryEditor

Sieci spożywcze nadrabiają zaległości w obszarze zarządzania doświadczeniami zakupowymi klientów

Supermarket sieci Lidl w Warszawie (materiały własne)
Jak wynika z najnowszego raportu KPMG, przedstawiciele handlu pozaspożywczego potrafią znacznie lepiej od sieci spożywczych zarządzać doświadczeniami klientów. Jednak dystans ten ulega zmniejszeniu. Drugi wniosek płynący z publikacji to zauważalny wzrost kompetencji firm w obszarze customer experience.

Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o 3,5 proc. rok do roku - wynika z badania przeprowadzonego przez KPMG na próbie 5 tys. konsumentów w naszym kraju, podc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
20.12.2025 / 10:02
StoryEditor
Lidl otworzył luksusową restaurację w Amsterdamie. Dyskont w roli fine diningu
Restauracja Lidla Le Deux (fot. materiały prasowe)

Lidl zdecydował się na ruch, którego mało kto się spodziewał. W centrum Amsterdamu pojawił się lokal serwujący dania kojarzone z najwyższą półką gastronomii. Co stoi za tym projektem i dlaczego wzbudził tak duże emocje wśród gości?

Lidl zaskoczył klientów, uruchamiając elegancką restaurację Le Deux w Amsterdamie. Lokal działa przy ulicy Europaplein 22 i ma charakter pop-upu, co oznacza, że jest dostępny je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 12:07
StoryEditor
Zakupy pełne stresu przed świętami? Badanie nie pozostawia złudzeń
Przedświąteczne zakupy mogą być stresujące (fot. Shutterstock)

Z najnowszego badania SW Research dla Kauflandu wynika, że świąteczne zakupy kojarzą się Polakom głównie z pośpiechem i presją. 51 proc. badanych wskazuje brak czasu i niekomfortowy tłok, a niemal co czwarta osoba długie kolejki jako główne źródło stresu. Zakupy często będą robione na ostatnią chwilę.

Badanie przeprowadzone na zlecenie sieci Kaufland pokazuje, że choć Polacy różnie planują świąteczne zakupy, łączy ich potrzeba większego spokoju, przewidywalności i świadomego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2025 07:59