21.01.2019/13:18

Silesia Outlet o krok od otwarcia

Prace przy budowie Silesia Outlet zmierzają ku końcowi. Już wiosną pierwsi klienci będą mogli odwiedzić największe centrum wyprzedażowe na Górnym Śląsku.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Obecnie realizowana jest faza pierwsza inwestycji, która obejmuje budowę obiektu o powierzchni 12 tys. mkw. GLA z 70 sklepami. Powstaje też parking na 830 samochodów. Otwarcie I fazy obiektu zaplanowano już na wiosnę br.

– Budowa Silesia Outlet postępuje zgodnie z harmonogramem pozwalającym na planowany termin jej otwarcia. Obecnie kończone są prace elewacyjne obiektu i roboty związane z wykonaniem instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. W najbliższym czasie czekają nas próby, testy i rozruchy poszczególnych instalacji – mówi Krzysztof Godleś, Development Director, 6B47 Poland.

– W trakcie realizacji są prace wykończeniowe na pasażu obiektu, na części socjalno-biurowej i technicznej budynku. Większość najemców przejęło już swoje lokale i rozpoczęli własne prace wykończeniowe i aranżacyjne. Postępują też prace na terenie zewnętrznym. Wykonane zostały wszystkie sieci i przyłącza zewnętrzne, jesteśmy w końcowej fazie realizacji robót drogowych związanych z ułożeniem nawierzchni – dodaje K. Godleś.

Planowana jest także faza druga, w ramach której powstanie ponad 50 sklepów o łącznej powierzchni 8 tys. mkw. GLA.

Outlet powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław - największe ośrodki gospodarcze południowej Polski. Droga do skrzyżowania z autostradą A1, która niebawem połączy północ i południe Polski, zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika. To jeden z najważniejszych i najbardziej uczęszczanych węzłów komunikacyjnych w Polsce, gdzie krzyżują się główne, transeuropejskie szlaki komunikacyjne. 

Dodatkowo, Silesia Outlet jest budowany w znanej lokalizacji zakupowej dla mieszkańców regionu.
W zasięgu oddziaływania outletu znajduje się 6,5 mln klientów. Obok działają już dwa obiekty parku handlowego: Centrum Handlowe Auchan Gliwice i market Leroy Merlin.  

W nowym outlecie otwarte zostaną salony marek niemal wszystkich branż: mody, obuwia, sportu i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ofertę uzupełniać będą kafejki i restauracje. Wśród najemców znajdą się m. in. Guess, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Vistula i Wólczanka, Lee Cooper, Wrangler, Pepe Jeans, Umbro, Unisono, Ecco, Kazar, Venezia, Wittchen, Apart, Gatta Puma, Reebok, Adidas i New Balance, 4F, Martes Sport, Kubenz, Bruno Zinger, Symbiosis, Molton, Lavard, Cross Jeans, Only, Lancerto, Vestus, Trespass, Volcano, Brand Collection, Diverse, Bagatelle. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24 i Paris Optique.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland. Zarządzanie obiektem obejmie Neinver. Za wynajem obiektu do czasu jego otwarcia oraz zarządzanie budową odpowiedzialna jest firma BOIG The Blue Ocean Investment Group.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.