30.03.2017/15:31

Słabnie siła zakupowa konsumentów. Jak to wpłynie na globalny rynek FMCG?

Cały szereg globalnych czynników makroekonomicznych oddziałuje na siłę zakupową konsumentów, a zatem na handel detaliczny i producentów FMCG. Najnowszy raport Planet Retail definiuje zagrożenia i szuka odpowiedzi na pytanie, jak branża może na nie reagować.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.