03.07.2018/13:00

Sojusz Tesco i Carrefoura nie obejmuje Polski i Chin!

Trzyletnia umowa strategicznej współpracy pomiędzy największą siecią spożywczą w Wielkiej Brytanii i największym detalistą w Europie obejmie negocjacje zakupowe z globalnymi dostawcami oraz wspólne zakupy produktów marki własnej. Co warte odnotowania, umowa wyraźnie wyklucza rynki, na których firmy konkurują bezpośrednio, czyli Polskę i Chiny – komentuje David Gray, starszy analityk detalu w firmie PlanetRetail RNG.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.