29.08.2021/17:54

Organy antymonopolowe coraz częściej przyglądają się takim sojuszom jak Epic Partners z udziałem Biedronki

- Sojusze zakupowe działające w skali, o której mówimy, w ostatnim czasie coraz częściej stanowią przedmiot zainteresowania organów antymonopolowych. Oczywiście docenia się pozytywny wpływ grup zakupowych na ostateczny poziom cen oferowanych konsumentom. Z tego powodu tego rodzaju inicjatywy były zwykle liberalnie traktowane z perspektywy europejskiego prawa konkurencji - komentuje dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Jeremiasz Kuśmierz, adwokat, senior associate w kancelarii Penteris.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także