13.05.2014/09:57

Spadek sprzedaży Eurocash

Wpływy grupy za pierwszy kwartał 2014 roku wyniosły 3,72 mld złotych.

Grupa Eurocash odnotowała w I kwartale 2014 nieznacznie niższą sprzedaż – o 3,7 proc, porównując rok do roku. Ten spadek, jak podkreśla kierownictwo grupy, wynika przede wszystkim z zakończenia w połowie minionego roku współpracy z siecią Stokrotka. Wyraźny wzrost zanotowano z kolei w formatach Eurocash Cash&Carry (rok do roku skok o 9,2 proc.), Delikatesy Centrum (wzrost o 5,9 proc.) oraz KDWT (wzrost o 9,2 proc.). Wskaźnik EBITDA całej grupy w I kwartale 2014 r. wyniósł niemal 41,6 mln zł (spadek rok do roku o 17,2 proc.), zaś skonsolidowany zysk netto wyniósł 1,3 mln zł, wobec 11,3 mln zł w I kwartale rok temu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.