14.03.2019/17:35

Społem świętuje 150-lecie. Spółdzielcy łączą siły zakupowe i powalczą o młodego klienta

Społemowcy chcą walczyć z opinią, że ich sklepy dedykowane są tylko starszemu pokoleniu Polaków. Na czwartkowej konferencji zorganizowanej z okazji 150-lecia Społem spółdzielcy zapowiedzieli walkę o przyciągnięcie do swoich placówek młodej generacji konsumentów. Zamierzają modernizować sklepy zgodnie ze współczesnymi standardami, a także zwiększyć wysiłek w kierunku budowania siły zakupowej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.