04.02.2020/11:58

Sportowe podjadanie: Polacy najczęściej kibicują z przekąskami

We własnym domu, przed telewizorem, w towarzystwie swojej „drugiej połówki” oraz napojów wyskokowych i licznych przekąsek – tak, jak pokazuje raport „Świat Kibica” przygotowany przez agencję badawczą IQS i Grupę S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa), najczęściej wygląda kibicowanie w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.