01.08.2018/09:41

Sprzedaż internetowa będzie istotna także dla sieci spożywczych

Łączenie sprzedaży stacjonarnej i internetowej staje się normą nie tylko dla branży RTV czy odzieżowej. Baczną uwagę na nowy trend powinny także zwrócić sieci spożywcze - mówi w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Henrike Waldburg, dyrektor ds. zarządzania inwestycjami w nieruchomości handlowe w Union Investment Real Estate - dużego funduszu inwestującego w nieruchomości komercyjne.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.