26.10.2016/14:02

Sprzedaż produktów bezglutenowych będzie rosła

Niemal 9 na 10 Polaków kupuje produkty bez lub z obniżoną wartością cukru, bez laktozy, glutenu itp. Ta kategoria będzie rosnąć, co oznacza, że powinni zainteresować się nią producenci i detaliści – informuje „Puls Binzesu”.

Z danych portalu Just-food.com, które cytuje „Puls Biznesu” wynika, że kategoria produktów bezglutenowych przestała rosnąć na rynku włoskim, niemieckim i brytyjskim, co oznacza, że warto zwrócić baczniejszą uwagę na polskich odbiorców. Z kolei według firmy badawczej Mintel, 6 proc. nowych produktów żywnościowych wprowadzonych w ciągu minionych 12 miesięcy nie zawierało glutenu.  

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.