18.04.2013/10:24

Sprzedaż Tesco w Polsce spadła o 8 proc.

W drugiej połowie roku fiskalnego sprzedaż Tesco w Polsce zmalała o 8 proc. Spółka zanotowała straty na wszystkich kluczowych rynkach – podaje PAP.

Raport dotyczy roku fiskalnego zakończonego 23 lutego 2013. Dynamika sprzedaży porównywalnej (tzw. like-for-like) w pierwszych dwóch kwartałach w Polsce wzrosła odpowiednio o 3,3 proc. i 1 proc. Druga połowa nie była już tak dobra: zanotowano spadek sprzedaży o 6,6 proc. oraz 8,3 proc. W całym roku spadek wyniósł więc 3 proc. Firma tłumaczy słabe wyniki trudniejszą sytuacją ekonomiczną i przyznaje, że zaufanie konsumentów pozostaje na historycznie niskich poziomach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.