20.12.2019/13:21

Starbucks walczy z marnotrawieniem żywności. Niesprzedane przekąski można kupić taniej przez aplikację

W okresie świątecznym niesprzedane produkty oferowane w kawiarniach Starbucks będzie można kupić taniej poprzez aplikację Too Good To Go. 

W tym roku z myślą o niesprzedanych produktach kawiarnie Starbucks w Warszawie i Krakowie nawiązały współpracę z aplikacją Too Good To Go, która ratuje jedzenie przed wyrzuceniem.

- W tym roku szczególnie ważny jest dla nas aspekt ekologiczny, dlatego nie tylko nasze choinki, ale także niesprzedane produkty zyskają drugie życie dzięki współpracy z aplikacją Too Good To Go – mówi Kasia Pijanowska, brand manager Starbucks Polska.

– Zachęcamy też do przyłączania się do akcji Bring Your Own Tumbler. Ci z gości, którzy postanowią przyjść do kawiarni z własnym kubkiem mogą liczyć na atrakcyjną zniżkę na dowolny napój – dodaje managerka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.