Stokrotka będzie rozwijać półkę z produktami ekologicznymi
Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding, ko której należy sieć sklepów Stokrotka zapowiada dalszy rozwój oferty produktów BIO, EKO, a także wyrobów organicznych i funkcjonalnych. I podkreśla, że tego typu produkty mają większą dynamikę sprzedaży niż tradycyjne artykuły spożywcze.
Myślę, że na taką półkę z produktami ekologicznymi – mniej lub bardziej szeroką - jest miejsce niemal u każdego detalisty. Nie jest tajemnicą, iż produkty prozdrowotne, np. BIO, EKO, organiczne, czy funkcjonalne mają większą dynamikę sprzedaży niż tradycyjne artykuły spożywcze – mówi Dariusz Kalinowski.
I dodaje: - Konsumenci są dzisiaj bardziej świadomi i trend ten będzie się pogłębiał. Wszelkie innowacje w kategorii zdrowej żywności mają dużą szansę na ciepłe przyjęcie ze strony klienta.
Zdaniem szefa Emperii półka ekologiczna nie wypracowała jeszcze – pomimo silnego wzrostu – dużych udziałów w obrotach sklepów Stokrotka, ale świetnie rokuje na przyszłość. - W naszych placówkach z pewnością będzie przybywać produktów z tej kategorii – mówi Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding.
UWAGA! Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding, będzie gościem specjalnym 10 Kongresu Rynku FMCG 2017 i weźmie udział w debacie podsumowującej pierwszą część konferencji. Pełną agendę, formularz rejestracyjny, a także wszystkie potrzebne informacje nt. konferencji można znaleźć na stronie www.kongresrynkufmcg.pl. KLIKNIJ i ZOBACZ!!!
12