25.04.2017 / 15:07
StoryEditor

Stokrotka będzie rozwijać półkę z produktami ekologicznymi

Supermarket sieci Stokrotka w Zamościu (materiały własne)
Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding, ko której należy sieć sklepów Stokrotka zapowiada dalszy rozwój oferty produktów BIO, EKO, a także wyrobów organicznych i funkcjonalnych. I podkreśla, że tego typu produkty mają większą dynamikę sprzedaży niż tradycyjne artykuły spożywcze.

Myślę, że na taką półkę z produktami ekologicznymi – mniej lub bardziej szeroką - jest miejsce niemal u każdego detalisty. Nie jest tajemnicą, iż produkty prozdrowotne, np. BIO,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 19:34
StoryEditor
Ważą się losy podwyżki tzw. podatku cukrowego. Branża napojowa wstrzymuje oddech
Wg szacunków wyższy ”podatek cukrowy” spowoduje wzrost cen napojów o 9 do blisko 20 proc. w zależności od kategorii (fot. Shutterstock)

5 listopada w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie projektu zmiany ustawy o zdrowiu publicznym. Dokument ten jest ważny dla branży napojowej, ale też dla konsumentów, ponieważ zakłada podniesienie tzw. podatku cukrowego, który w Polsce jak na razie obejmuje wyłącznie napoje. Partie opozycyjne mówią tej podwyżce stanowcze "nie".

Prawo i Sprawiedliwość (PiS) oraz Konfederacja stanowczo sprzeciwiły się rządowemu projektowi zaostrzenia przepisów dotyczących opłaty cukrowej, domagając się jego odrzucenia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Słońce świeci dla Jysk w Polsce. Sieć mocno zainwestowała farmę fotowoltaiczną w Radomsku
Centrum Dystrybucyjne Jysk w Radomsku (fot. materiały prasowe)

Jysk stawia na odnawialne źródła energii, rozwijając projekty, które mają ograniczyć emisję i zwiększyć samowystarczalność energetyczną. W Centrum Dystrybucji w Radomsku uruchomiono instalację, jakiej firma dotąd nie miała w żadnym kraju.

W Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku oficjalnie uruchomiono farmę paneli słonecznych o mocy 1,76 MWp. To największa tego typu instalacja w historii firmy. Farma składa się z ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. listopad 2025 01:27