Stokrotka ma już 450 sklepów. Sprzedaż sieci wzrosła dwucyfrowo
Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka w czerwcu wyniosła 225 mln zł, co oznacza, że była wyższa o 10,4 proc. niż w tym samym miesiącu przed rokiem - poinformowała Emperia Holding, do której należy sieć handlowa.
Przychody ze sprzedaży towarów w Stokrotce okres kwiecień-czerwiec wyniosły 645 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 4,4 proc. Z kolei przychody od stycznia do czerwca wyniosły 1,32 mld zł, co oznacza wzrost o 9,9 proc. rok do roku.
W czerwcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki wzrosła o około 1,6% w porównaniu do czerwca 2017 roku, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień- czerwiec 2018 roku spadł o około 3,2% oraz za okres styczeń - czerwiec 2018 roku wzrósł o około 2,3% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku
Stokrotka podała też w komunikacie, że w czerwcu br. miały miejsce cztery otwarcia jej sklepów - uruchomiono dwa supermarkety Stokrotka oraz dwa sklepy Stokrotka Express.
Na koniec czerwca w skład sieci Stokrotka wchodziło 450 sklepów, a łączna powierzchnia handlowa wszystkich placówek wyniosła 189,8 tys. mkw.
6