Stokrotka notuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży
Sieć supermarketów Stokrotka, należąca do Grupy Emperia Holding osiągnęła we wrześniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 188 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów we wrześniu 2015 roku o ok. 13,5%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-wrzesień wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 17,1%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1 710 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 21,8%.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2016 roku wyniósł około 3,8%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2016 roku wyniósł około 5,4% oraz w okresie styczeń-wrzesień 2016 roku wyniósł około 6,8%.
We wrześniu 2016 roku otworzono 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 1,3 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec września 2016 roku wyniosła 358. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2016 roku wyniosła 170,6 tys. mkw.
8