06.04.2020/11:34

Stokrotka otwiera sklep internetowy. Sieć umożliwi zakupy w modelu click&collect

W poniedziałek sieć Stokrotka uruchomiła pilotażowy sklep internetowy. Na razie skorzystają z niego jedynie mieszkańcy Lublina i okolic, którzy po odbiór zakupów będą musieli się udać do placówki handlowej zlokalizowanej w Galerii Olimp, przy Al. Spółdzielczności Pracy.

Wkrótce podobna usługa będzie dostępna też w sklepach Stokrotki zlokalizowanych w innych miastach.

- Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa poprzez skrócenie czasu wizyt w sklepie, ograniczenie kolejek przed sklepami i kontaktów z innymi osobami - komentuje Mirosław Wawryszczuk, dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu Stokrotki. - Sklep internetowy daje możliwość robienia zakupów o dowolnej porze. W tym momencie oferujemy możliwość zakupu online wyselekcjonowanych, niezbędnych produktów. Sukcesywnie będziemy jednak rozszerzać asortyment – dodaje Wawryszczuk.

W e-sklepie Stokrotki sprzedawane będą artykuły spożywcze, chemia i kosmetyki, mięso, nabiał i sery, pieczywo, warzywa i owoce, wędliny, a także artykuły przemysłowe, dla dzieci i dla zwierząt. Sklep dostępny będzie pod adresem sklep.stokrotka.pl.

Klient może zapłacić za zakupy w chwili  składania zamówienia lub przy jego odbiorze. Płatności można dokonać gotówką, bonami towarowymi, kartą płatniczą lub kredytową.

Sklep w Galerii Olimp wydaje zamówienia w specjalnie wydzielonej kasie, przygotowanej wyłącznie do obsługi zamówień internetowych – bez konieczności wchodzenia do sklepu.

Przypomnijmy, że na jesieni minionego roku Stokrotka zamknęła sklep internetowy z żywnością e-sano.pl (przejęty wcześniej wraz z siecią stacjonarnych sklepów Sano). Właściciel sieci, litewska Maxima Grupe, podjął decyzję o zamknięciu e-projektu działającego w Koszalinie i okolicach.

Maxima prowadzi już sprzedaż produktów FMCG przez internet na rodzimym, litewskim rynku. Można było się spodziewać, że podobną drogą podąży prędzej czy później również w Polsce. Pandemia koronawirusa okazała się impulsem do szybszego uruchomienia pilotażu e-sklepu dla Stokrotki, a nie powiązanego z wygaszanym brandem regionalnym Sano.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Zbyszek 10.04.2020

    Obecna sytuacja pokazała, że sklep internetowy także w branży żywnościowej to obowiązkowy kolejny krok. Osobiście już dawno zamawiam z internetu, np. mięso i wędliny, bo można znaleźć produkty o wiele lepszej jakości niż na półkach w sklepie. Zamawiam z wedliny.pl lub przetwory od Gesslerki - polecam

  • lo 07.04.2020

    Fachowcy. Popisali się w Koszalinie. Kupując sieć, zlikwidowali rewelacyjny esklep. A teraz będą odbudowywali. A poszli Wy w cholerę.

  • Skirgiełło 07.04.2020

    Mieli super działający sklep internetowy w Koszalinie to go zamknęli.Teraz z wielką pompą będą go otwierać i się chwalić jacy to Litwini są pomysłowi i zajebiści.

  • Arek 07.04.2020

    A kiedy rebranding sklepu sano w Emce?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.