04.06.2020/10:54

Stokrotka promuje swoją markę własną i mocno tnie ceny

Stokrotka rozpoczyna kampanię marketingową „Odsiecz Cenowa - nasze marki na ratunek domowych budżetów”, która ma zachęcić konsumentów do zakupu produktów marki własnej Home w niższych cenach.

Sieć podkreśla, że obecna sytuacja ekonomiczna sprawiła, że konsumenci z większą ostrożnością podchodzą do domowych wydatków. Sieć postanowiła więc przyjść z „odsieczą” cenową.

– Nasza ”odsiecz cenowa” to odpowiedź na trudne czasy kryzysu i sposób na podreperowanie domowych budżetów. Wychodząc naprzeciw obecnym oczekiwaniom konsumentów proponujemy im setki wysokiej jakości produktów naszej marki własnej w bardzo atrakcyjnych cenach – podkreśla Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki.

Produkty marki własnej Stokrotki „Home” obejmują niemal wszystkie kategorie spożywcze i chemiczno-kosmetyczne, wyróżniają się jednolitą stylistyką opakowań i jak twierdzi sieć – wysoką jakością.

– Chcemy pokazać, że mimo aktualnej, trudnej sytuacji ekonomicznej, Stokrotka jest doskonałym miejscem, w którym wcale nie musimy rezygnować ze swoich dotychczasowych przyzwyczajeń i stylu życia, jaki najbardziej lubimy. Produkty marki własnej Stokrotki znakomicie pomogą je realizować, jednocześnie dbając o nasze domowe budżety – dodaje Mirosław Wawryszczuk.

Kampania będzie obejmowała spoty radiowe i telewizyjne, aktywności w social mediach, współpracę z influencerami kulinarnymi oraz działania reklamowe w sklepach Stokrotka.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.