Stokrotka uruchomi sieć sklepów convenience
Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding zapowiedział, że spóła uruchomi w ciągu dwóch najbliższych miesięcy pierwsze sklepy w nowym koncepcie. – Planujemy wejść w mniejsze formaty sklepów, mniejsze niż otwierane obecnie markety Stokrotka, będą to sklepy typu convenience.
Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl Emperia chce otworzyć ok. 5 testowych placówek w nowym koncepcie. Ze względu na kwestie logistyki i zaopatrzenia pierwsze sklepy powstaną w Warszawie i Lublinie. – Ze względu na liczbę potencjalnych lokalizacji nowy format pozwoli nam na przyspieszenie rozwoju sieci sklepów. Tego typu sklepy mogą zaistnieć w lokalizacjach, w których nie jesteśmy w stanie otworzyć supermarketu, czy marketu Stokrotka – tłumaczy prezes Emperii.
Na rynku pojawi się zupełnie nowa sieć sklepów, pod nowym szyldem. – Między nowym formatem, a supermarketami i marketami Stokrotka będą zbyt duże różnice, dlatego zdecydowaliśmy się, że nowy format będzie działał pod nową marką – wyjaśnia Dariusz Kalinowski.
Chcemy pokryć swoją ofertą wszystkie formaty od supermarketów, przez markety po małe sklepy convenience.
Prezes Emperii zapewnia, że firma jest przygotowana organizacyjnie i logistycznie do uruchomienia sieci małych sklepów convenience. Dodał, że zejście z 8 tys. produktów do 2 tys. produktów nie jest dla grupy problemem.
Władze Emperii nie chciały zdradzić nazwy nowej sieci. Dariusz Kalinowski podkreślił jednak, że logo i wizualizacja dla nowego formatu są już gotowe.
Na koniec lipca 2016 r. sieć Stokrotka zarządzała siecią 351 sklepów.
2 komentarze
-
31.08.2016
Może Płatek.
-
30.08.2016
A jaka nazwa tej nowej sieci?
7