23.02.2023/14:03

Stokrotka zwiększa zasięg sprzedaży internetowej. Sieć wchodzi z e-sklepem do mniejszych miast

Stokrotka rozwija swój sklep internetowy. Od 23 lutego, zakupy w e-sklepie sieci można zrobić w kolejnych miastach. Właśnie dołączyły do nich Elbląg i Ełk. Tym samym z oferty Stokrotki online można skorzystać już w ponad 70 lokalizacjach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • żal 23.02.2023

    Szkoda tylko, że ceny z kosmosu. Zwykła cebula 5zł/kg. Mięso, pieczywo i większość nabiału także nie do kupienia poza jakimiś okazyjnymi promocjami. W praktyce jest tak, że ciężko jest uzbierać kwotę 100zł na jednorazowe zamówienie (warunek, żeby dostawa była za 1zł bo inaczej słono kosztuje) i nie przepłacić za większość produktów. Są też limity ilościowe i wagowe dość znaczne, także nie da się mądrze zarządzać koszykiem, zawsze miałam problem przy finalizacji i trzeba było z czegoś rezygnować. Wielokrotny kontakt mailowy i tel. z supportem nic nie zmienił. Także podziękowałam w końcu.

    Kiedyś chętnie zamawiałam i polecałam Stokrotkę. Ale tak wywindowali ceny w ostatnich miesiącach, że już tam nie zamawiam. I jest mi bardzo przykro z tego powodu bo to jest całkiem solidny sklep. No ale niestety, nie stać mnie przepłacać nawet 30% wartości w porównaniu z niektórymi innymi sklepami.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także