Stoyan Ivanov, Coca-Cola: Szukamy okazji do wprowadzania marek nieobecnych na polskim rynku [WYWIAD]
W ciągu najbliższych dwóch lat z pewnością wprowadzimy w Polsce kolejne nowości - deklaruje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services. Jednocześnie firma rozpoczyna nowe kampanie związane np. z pozyskiwaniem pracowników.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
09.05.2019
CC odpowiada za 1% PKB polski, może warto coś więcej napisać na ten temat jak ten magik to obliczył?
3