29.05.2017/09:50

Strategia Biedronki mocno uderzy w sieci drogeryjne. Wiele drogerii zniknie z rynku

Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci, a co za tym idzie – ich publikacji. Największym konkurentem dla całego sektora staje się Biedronka, która coraz bardziej inwestuje w promocje kosmetyków największych producentów. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • pavlo 30.05.2017

    mam podobnie jak mój przedmówca. Tzw. "markowych" kosmetyków nie kupuję wcale. Powody są dwa - cena i jakość. O wiele lepszy produkt dostaję w dyskoncie. Od momentu kiedy odkryłem, że żel do golenia sprzedawany pod marką dyskontu x bije na głowę wszystko co jest reklamowane w tv w odniesieniu do ww. rodzaju produktu nawet za dopłatą nie zamierzam wracać do koncernowych wyrobów. Podobnie z szamponami czy żelami pod prysznic. Wielkie marki dla mnie nie istnieją i mogą nie istnieć.

  • młody klient 29.05.2017

    Są klienci tacy jak ja, który marek wielkich koncernów NIE KUPUJĄ. Zatem nie zamierzam robić zakupów drogeryjnych w dyskoncie, bo od tego mam drogerię - od Rossmanna, przez Naturę, Jaśmin, Drogerie Polskie, Kosmeterię czy inne sieci.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.