Supeco wchodzi we współpracę z lokalnymi dostawcami mięsa i wędlin. Mogą otwierać swoje stoiska u hurtownika
Sieć hurtowo-dyskontowa, której właścicielem jest Carrefour Polska, stawia na współpracę z lokalnymi producentami wędlin i masarniami. Wpuszcza je na własny metraż i pozwala otwierać własne stoiska.
Supeco to sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu. Są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i dla klientów indywidualnych.
Teraz sieć postanowiła zainwestować w lokalne produkty, zwłaszcza mięso. Będzie sieto działo w ramach rozpoczętego projektu podnajmu lad tradycyjnych lokalnym masarniom i producentom wędlin. Pierwszym sklepem, w którym powstaną takie lady, jest placówka w Tarnobrzegu przy ul. Kazimierza Wielkiego 4, w której klienci będą mogli skorzystać z oferty lokalnej firmy Smak Górno, oferującej szeroki wybór kiełbas, wędlin, wyrobów garmażeryjnych i ekologicznych konserw w słojach, a także wielu innych produktów wpisanych na Listę Produktów Tradycyjnych.
– Sklepy pod marką Supeco dynamicznie zyskują udziały na lokalnych rynkach. Cały czas zmieniamy naszą ofertę, aby jeszcze lepiej odpowiadała na potrzeby lokalnych przedsiębiorców, którzy coraz częściej szukają możliwości zrobienia zakupów hurtowych z atrakcyjnymi rabatami. Teraz, dzięki szerokiemu wyborowi mięs i wędlin lokalnych, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy asortyment i ceny - mówi Barbara Gudowska, dyrektor ds. Operacyjnych formatu sklepów Supeco w Carrefour Polska.
Oferta sklepów Supeco obejmuje obecnie 3500 produktów. Znajdują się w niej zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemię domową. Uproszczone aktywa sklepu sprawiają, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania, podobnie jak w typowych sklepach cash&carry. Jednocześnie klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.
Obecnie w Polsce działa 7 sklepów pod marką Supeco.
9