17.02.2017 / 15:57
StoryEditor

Szymon Mordasiewicz, Nielsen: Żadna wojna cenowa nie może trwać w nieskończoność

Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę. (materiały własne)
- Polski konsument nie został jeszcze w 100 proc. uzależniony od promocji. To oznacza, że można mu wciąż zaoferować wiele innych rozwiązań, które z jednej strony pozwolą skutecznie realizować sieciom cele biznesowe i sprzedażowe, a z drugiej dostarczać klientom rozwiązania, ofertę, która będzie dla nich atrakcyjna. Uważam, że coraz większe znaczenie będzie miała strategia, którą w Nielsenie określamy mianem “shopper experience” – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający firmy Nielsen na Polskę.

Jaki jest polski konsument?

Polski konsument jest dojrzały, świadomy swych potrzeb i coraz bardziej wymagający pod każdym względem. Aż 57 proc. polskich shopperów zna wszystkie a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 08:18
StoryEditor
Cen masła podskoczyły w rok o prawie 20 proc., ale... już nie straszą klientów?!
Masło w ujęciu rocznym wciąż mocno drożeje (fot. Shutterstock)

Ceny masła w sklepach były w maju o 18,8 proc. wyższe niż przed rokiem. A jednak... był to najmniejszy wzrost rdr odnotowany w tym roku. Jeszcze w kwietniu masło było droższe o 27,2 proc. w ujęciu rocznym. Co się zmienia?

Jak wynika z analizy Grupy Blix, Hiper-Com Poland, UCE Research i Uniwesytetu WSB Merito, w maju 2025 roku standardowa kostka masła kosztowała w sklepach ok. 7,62 zł (u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 15:59
StoryEditor
Nocna prohibicja w kolejnym dużym mieście. Na początek w centrum
Kolejne duże polskie miasto rozważa wprowadzenie nocnej prohibicji na początek na wybranych osiedlach (fot, Shutterstock)

Włodarze kolejnego dużego miasta w Polsce zastanawiają się nad wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu poza lokalami gastronomicznymi w godzinach nocnych. Mieszkańcy już wyrazili swoją opinię w tej sprawie.

Na nocną prohibicję decyduje się coraz więcej polskich miast. Ostatnio przegłosowały ją władze Szczecina. Kolejnym dużym ośrodkiem, w którym może zacząć obowiązywać zaka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:50