07.04.2017/14:44

Tarczyński inwestuje w przekąski

Inwestycja w kategorię przekąsek jest dla nas naturalnym krokiem będącym kontynuacją dotychczasowej polityki produktowej. Firma Tarczyński od  zawsze stawia na innowacje, bo bez nich nie moglibyśmy być liderem i prekursorem w segmencie kabanosów – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu w firmie Tarczyński.

Ekspert zwraca uwagę, że początkowo siłą napędową wzrostu kategorii przekąsek mięsnych było zainteresowanie konsumentów przekąskami z wysoką zawartością protein. – Jednak teraz dla konsumentów najważniejsza jest jakość składników, z których przygotowywane są produkty – zauważa Tomasz Tarczyński. - Patrząc na rynki europejskie widać, że odbiorcą tych produktów są osoby lubiące nowości – dodaje.

Można przyjąć, że średni udział nowych produktów z kategorii mięsnych przekąsek w ogólnej liczbie nowych produktów przekąskowych na rynku europejskim to ponad 15 proc. - Również w Polsce widzimy pozytywne przyjęcie nowych produktów „przekąskowych” ze strony naszych konsumentów – podkreśla dyrektor marketingu w firmie Tarczyński. - Moim zdaniem segment przekąsek mięsnych jest w Polsce cały czas na początkowym etapie rozwoju – zaznacza.

Nasz rozmówca prognozuje, że przekąski mięsne to ta grupa produktów, która w najbliższym czasie będzie się dynamicznie powiększać i zyskiwać coraz większe grono odbiorców.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.