Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska: Nie ma co liczyć na wzrost wolumenów sprzedaży. Trzeba optymalizować i jeszcze raz optymalizować
Rok 2023 będzie „tylko” trudny – mówi Tareck Ouaibi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Dyrektor generalny Carrefour Polska wskazuje także, jaką lekcję branża retail będzie musiała odrobić i na jakich działaniach się skupić.
Pozostało jeszcze 92% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
8 komentarzy
-
24.05.2023
To samo producenci. Będą cięcia w działach marketingu, prgm, analiz itp. najszybciej chyba zwolnić można trade marketing bo to nikomu nie jest potrzebne.
-
20.05.2023
BEŁKOTEM TO JEST TWÓJ SPAM @NICKT . JAK NIE ZNASZ AKTUALNEJ SYTUACJI KADROWEJ W BRANZY HANDLOWEJ TO NIE ZABIERAJ GŁOSU NA FORUM.
-
17.05.2023
Za to w twojej żabce, gdzie wóda i fajki sprzedają się od rana do nocy, również w niedzielę, problemu z obsadą nie ma, prawda? Podobnie jak w tysiącach innych żabek w całej Polsce. Tu jakoś problemu nie masz nigdy, że ludzie muszą pracować. I z tym, że w 50 innych zawodach w Polsce pracują w niedzielę też nie masz problemu. Zawsze ta sama śpiewka, że brak rąk do pracy, itd. Kto ci płaci za ten bełkot?
To nie rąk brakuje tylko sklepy nie zatrudniają bo straciły 1/4 dochodów przez ten zakaz handlu niedzielnego i nie stać ich zatrudniać więcej ludzi. Co przekłada się także na ilość pracy w tygodniu i odstrasza potencjalnych chętnych. -
17.05.2023
JUZ TERAZ BRAKUJE LUDZI DO OBSŁUGI KLIENTÓW W SKLEPACH , A LUDZIE PRACUJĄ PONAD SIŁY.
-
16.05.2023
CEO myślał, myślał i wymyślił proch. Pozwalniać ludzi, zostawić jedną osobę na sali sprzedaży, a do tego wykręcić marże takie, że głowa mała. Sposób na sukces w Polsce murowany!
Kiedy wreszcie koniec tej żenady? Chyba nigdy. Czas pożegnać Carrefour'a. -
16.05.2023
Obrót spada bo to bardzo drogi sklep.
-
16.05.2023
Z Carrefoura Pan Tareck zwolnił już tylu pracowników że obecnie Dyrektor Hipermarketu pakuje towar w półki bo nie ma kim pracować. Carrefour kupuje drogo od dostawców więc ceny w sklepach muszą być wyższe od konkurencji. Brawo wspaniała optymalizacja
-
15.05.2023
Ma rację , ograniczyli ofertę marek producenckich i poszerzyli portfolio marki własnej , niestety większość tych indeksów marki własnej ma ceny produktów markowych i dlatego sprzedaż ( gdyby nie wzrost cen ) spada . Carrefour Market powoli staje siędyskontem , ale tylko w zakresie oferty asortymentowej , a nie cen
14