13.05.2023/15:04

Tareck Ouaibi, CEO Carrefour Polska: Nie ma co liczyć na wzrost wolumenów sprzedaży. Trzeba optymalizować i jeszcze raz optymalizować

Rok 2023 będzie „tylko” trudny – mówi Tareck Ouaibi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl. Dyrektor generalny Carrefour Polska wskazuje także, jaką lekcję branża retail będzie musiała odrobić i na jakich działaniach się skupić. 

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • Darke 24.05.2023

    To samo producenci. Będą cięcia w działach marketingu, prgm, analiz itp. najszybciej chyba zwolnić można trade marketing bo to nikomu nie jest potrzebne.

  • POLAK 20.05.2023

    BEŁKOTEM TO JEST TWÓJ SPAM @NICKT . JAK NIE ZNASZ AKTUALNEJ SYTUACJI KADROWEJ W BRANZY HANDLOWEJ TO NIE ZABIERAJ GŁOSU NA FORUM.

  • Nickt 17.05.2023

    Za to w twojej żabce, gdzie wóda i fajki sprzedają się od rana do nocy, również w niedzielę, problemu z obsadą nie ma, prawda? Podobnie jak w tysiącach innych żabek w całej Polsce. Tu jakoś problemu nie masz nigdy, że ludzie muszą pracować. I z tym, że w 50 innych zawodach w Polsce pracują w niedzielę też nie masz problemu. Zawsze ta sama śpiewka, że brak rąk do pracy, itd. Kto ci płaci za ten bełkot?

    To nie rąk brakuje tylko sklepy nie zatrudniają bo straciły 1/4 dochodów przez ten zakaz handlu niedzielnego i nie stać ich zatrudniać więcej ludzi. Co przekłada się także na ilość pracy w tygodniu i odstrasza potencjalnych chętnych.

  • POLAK 17.05.2023

    JUZ TERAZ BRAKUJE LUDZI DO OBSŁUGI KLIENTÓW W SKLEPACH , A LUDZIE PRACUJĄ PONAD SIŁY.

  • Nickt 16.05.2023

    CEO myślał, myślał i wymyślił proch. Pozwalniać ludzi, zostawić jedną osobę na sali sprzedaży, a do tego wykręcić marże takie, że głowa mała. Sposób na sukces w Polsce murowany!

    Kiedy wreszcie koniec tej żenady? Chyba nigdy. Czas pożegnać Carrefour'a.

  • Kop 16.05.2023

    Obrót spada bo to bardzo drogi sklep.

  • Paweł 16.05.2023

    Z Carrefoura Pan Tareck zwolnił już tylu pracowników że obecnie Dyrektor Hipermarketu pakuje towar w półki bo nie ma kim pracować. Carrefour kupuje drogo od dostawców więc ceny w sklepach muszą być wyższe od konkurencji. Brawo wspaniała optymalizacja

  • Jarek 15.05.2023

    Ma rację , ograniczyli ofertę marek producenckich i poszerzyli portfolio marki własnej , niestety większość tych indeksów marki własnej ma ceny produktów markowych i dlatego sprzedaż ( gdyby nie wzrost cen ) spada . Carrefour Market powoli staje siędyskontem , ale tylko w zakresie oferty asortymentowej , a nie cen

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.