Tesco rozwija ofertę produktów na wyłączność
Tesco właśnie wprowadziło do swojej oferty ponad 60 różnego rodzaju słodyczy niedostępnych w innych sieciach handlowych. Na półkach sklepów sieci pojawiły się m.in. ponad pół kilogramowe pudełka Haribo, Skittlesów, czy Trufle z solonym karmelem.
Sieć Tesco stara się wykorzystać nadchodzące Święta Bożego Narodzenia do odróżnienia się od swojej konkurencji i ściągnięcia do sklepów nowych klientów. Brytyjski operator wprowadził do oferty ponad 60 różnych zestawów słodyczy tak znanych marek jak: Milka, Nestle, Lindt, a także zupełnie nowych produktów marki własnej Tesco oraz wyroby pod marką Tesco Finest. Wszystkie produkty są dostępne na wyłączność w sklepach sieci i wyróżniają się gramaturą, specjalnymi opakowaniami lub zestawieniem smaków czy wyjątkową recepturą i pochodzeniem.
W ofercie sklepów Tesco pojawią się m.in.:cukierki Skittles Box 753g zawierające 29 paczek cukierków; Snickers Mix 273g zawierające batoniki Snickers, Mars, Milky Way, Twix cukierki Malters; Haribo Box 720g z 24 paczkami żelków, czekolady Smarties 120g, cukierki Quality Street 350g, cukierki Rowntrees Box 750g, cukierki czekoladowe lub z orzechami M&M’sBox, praliny Milka i wiele innych.
Korzystając z okazji Tesco rozwija także ofertę produktów marki własnej. Operator deklaruje, że przed świętami wprowadzi nowe wyroby o wyjątkowych smakach w marki własnej Tesco. Przykładowo, w ofercie znajdziemy zestaw słodyczy w worku świętego Mikołaja 90g, Pianki bałwanki 90g, czekoladowe monety w siatce 75g, czy wyjątkowy zestaw słodyczy w słoiczkach Sweet Shop 600g.
Słodycze Tesco Finest (marka własna Tesco z segmentu premium) zaoferują klientom szeroką paletę ciekawych smaków. Znajdziemy tu zestawy oryginalnych belgijskich czekoladek, ziarenka kawy w belgijskiej czekoladzie, trufle z solonym karmelem, zestawy owoców i orzechów w belgijskiej czekoladzie, cukierki marcepanowe z prażonymi lub solonymi migdałami, kremem pomarańczowym lub śliwkowym oraz zestawy dżemów.
12