15.01.2018 / 13:00
StoryEditor

Tesco szuka pomysłu na biznes w Europie Centralnej. Scenariusze dla sieci [ANALIZA]

(materiały prasowe)
W sieci Tesco, która już od ponad trzech lat boryka się w Polsce i regionie z dużymi problemami pojawiły się pierwsze jaskółki sygnalizujące poprawę sytuacji. Oznacza to, że działania podejmowane od kilkunastu miesięcy zaczynają przynosić efekty, niestety nie wiadomo czy na długo. Firma musi jak najszybciej ustabilizować biznes i wrócić do inwestycji, które poprawią konkurencyjność operatora nie tylko wobec dyskontów, ale także wobec innych sieci hipermarketów.

Tesco ciąży nietrafiony pomysł z centralizacją biznesu w regionie Europy Centralnej, z którego firma – ze względu na skalę zmian i zwolnień - nie może się już wycofać. Musi znal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.04.2024 / 10:45
StoryEditor
Carrefour dogadał się z PepsiCo. Produkty giganta wracają na półki
Marka Pepsi znów będzie sprzedawana w sklepach Carrefour we Francji (Pepsico.com)
Koniec sporu cenowego Carrefoura i PepsiCo. Po tygodniach batalii obie strony osiągnęły porozumienie, a produkty amerykańskiego giganta znów będą sprzedawane we francuskich sklepach sieci.

Oznacza to, że tamtejsi konsumenci znów będą mogli kupować w Carrefourze produkty marek Pepsi, Doritos czy Quaker.

Spór rozpoczął się na początku stycznia tego roku. Carre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 10:09
StoryEditor
Rewe otwiera swój pierwszy wegański supermarket. W asortymencie wyłącznie produkty roślinne
Rewe otwiera swój pierwszy wegański supermarket (fot. Rewe)
Niemiecka sieć handlowa Rewe otworzyła w Berlinie swój pierwszy supermarket oferujący wyłącznie produkty roślinne. Klienci znajdą w nim ponad 2,7 tys. wyrobów wegańskich.

Nowa placówka jest pierwszym wegańskim outletem Grupy Rewe. Przypomnijmy, że sieć prowadzi ponad 3,8 tys. sklepów oferujących wszystko, od organicznych warzyw po sery i mięso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 09:34