17.02.2017/01:08

Tesco wchodzi do Pakistanu w bardzo ciekawy sposób

Brytyjska sieć Tesco wchodzi ze swoją ofertą na pakistański rynek. Produkty marki własnej Tesco pojawią się w Pakistanie dzięki współpracy z firmą Alfa Supermarket.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Beengood_bee 17.02.2017

    To jest godne podziwu z jaką niezłomnością menadżerowie z Tesco wynajdują nowe lokalizacje by fantastycznie inwestować kasę akcjonariuszy. Mimo dotychczasowych doświadczeń schemat ten sam; Inwestycja, ogłoszenie wielkiego sukcesu, wyjście po angielsku - "to nie my, to ta niedobra konkurencja" . Miejsca spektakularnych osiągnięć: Tajwan, USA, Japonia, Chiny, Korea Płd. Turcja.....

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.