28.05.2021 / 12:46
StoryEditor

Tomasz Lis, Digital Experts Club: nastąpiła rewolucja w kanałach sprzedaży

Infinite EDI autoryzowanym dostawcą usługi EDI dla Amazona (materiał partnera)
Tomasz Lis, Digital Experts Club mówił o tym, jak pandemia zmieniła i czego nauczyła firmy z sektora detalicznego podczas webinarium "Rewolucja w koszyku! Pandemia, lojalność, e-commerce i nowy konsument" zorganizowanego przez redakcję portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Pandemia to czas wymiany doświadczeń pomiędzy firmami. Digital Experts Club organizował spotkania co dwa tygodnie. - Marki zaczęły ze sobą rozmawiać z racji tego, że potrzebo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Dino Polska przejmuje eZebra.pl, wiosenne otwarcia w Biedronce, prezes Lidl Polska o wojnie cenowej, KSeF, Amazon, Kaufland, InPost
Najważniejsze informacje w branży handlowej (fot. mat. pras., wiadomoscihandlowe.pl)
W tygodniu po Wielkanocy nie brakowało ciekawych doniesień z branży handlowej. Dino sfinalizowało inwestycję w biznes drogeryjny, Biedronka skupiła się na otwarciach nowych sklepów, a Ministerstwo Finansów zaproponowało swoje rozwiązania dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Sprawdź, co jeszcze ważnego wydarzyło się w ostatnich dniach!

Dino Polska przejmuje eZebra.pl. Sieć supermarketów z Krotoszyna kupiła właśnie większościowy pakiet udziałów w drogerii

Zarząd Dino Polska poinformował o realizacji z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 13:14
StoryEditor
DHL mocno inwestuje w sieć automatów paczkowych
Automaty paczkowe DHL BOX (fot. mat. pras.)
DHL eCommerce Polska, operator ogólnopolskiej sieci punktów obsługi paczek (DHL POP), stawia na automaty. Firma ma już w Polsce 3 tys. tego rodzaju maszyn, a ma być ich jeszcze więcej. Dzięki temu także wysyłki transgraniczne w ramach europejskiej sieci OOH DHL, która skupia już 100 tysięcy lokalizacji (punktów i automatów), mają być znacznie szybsze i wygodniejsze.

Europejczycy szybciej niż reszta świata zaakceptowali koncepcję automatów paczkowych. Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, kli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 19:33