19.09.2019/10:34

Tomasz Michalski, Frisco.pl na KAiN: Woda rekrutuje, świeże utrzymuje

Rozwój polskiego rynku e-grocery to złożony temat. W skali kraju sprzedaż żywności przez internet stanowi tylko ok. 1 proc. całego rynku handlu artykułami spożywczymi. Jednak w Warszawie i jej okolicach, czyli obszarze, który stanowi dziś połowę biznesu e-grocery w Polsce, zamówienia produktów FMCG online to już ok. 4 proc. Oznacza to, że coś już w tym regionie zaczyna być widać – zauważył Tomasz Michalski, członek zarządu Frisco.pl w trakcie debaty „Przemiany w handlu rewolucjonizują rynek napojów i alkoholi” podczas II Kongresu Alkohole i Napoje 2019.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.