16.12.2019/11:15

Tomasz Michalski, Frisco.pl: Rośniemy szybciej niż cały warszawski rynek e-grocery

Nie ma wątpliwości, co do tego, że e-commerce jest przyszłością i w perspektywie kolejnych lat nadal będzie się rozwijać. Jak pokazują prognozy rynkowe, do 2025 roku wskaźnik rocznego wzrostu sektora e-grocery powinien osiągnąć 18,6 proc. podczas gdy rynek tradycyjny będzie rósł o jedyne 3,2 proc. – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.