30.04.2018/08:46

Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska gościem specjalnym Kongresu Rynku FMCG 2018

Tomasz Suchański, prezes spółki Żabka Polska - właściciela sieci sklepów Żabka i Freshmarket - będzie gościem specjalnym 11. Kongresu Rynku FMCG 2018.

Prezes spółki Żabka Polska weźmie udział w debacie otwierającej Kongres, zatytułowanej "What's next? Nowy konsument, nowa ekonomia, nowe wyzwania". W trakcie tego panelu dyskutować będziemy m.in. o transformacji cyfrowej i technologicznej firm z sektora FMCG, big data i personalizacji oferty, strategiach omnichannel, jak również o rozwoju kanału e-commerce i płatności bezgotówkowych.

Oprócz Tomasza Suchańskiego, udział we wspomnianej debacie potwierdzili:
- Martin Beháň, dyrektor zarządzający Tesco Polska
- Tadeusz Kościński, podsekretarz stanu w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii
- Geraldine Huse, prezes zarządu Procter & Gamble w Europie Centralnej
- Dalius Misiunas, prezes i dyrektor generalny Maima Grupe
- Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen Polska

Tomasz Suchański od marca 2016 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Spółki Żabka Polska i Dyrektora Generalnego firmy. Z handlem spożywczym związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Przez ponad 18 lat pracował dla różnych spółek Grupy Jeronimo Martins. Karierę rozpoczynał w Działach Finansowych, następnie zajmował się portugalskimi sieciami Grupy - supermarketami Pingo Doce oraz hipermarketami Feira Nova. Od 2003 roku pełnił funkcję Dyrektora Finansowego sieci hurtowni Recheio.

W 2005 roku wrócił do Polski i objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego spółki Jeronimo Martins, odpowiedzialnego za region centralny. W 2007 roku wszedł do zarządu firmy, obejmując stanowisko Dyrektora Finansowego. W latach 2011-2014 pełnił obowiązki Dyrektora Generalnego sieci Biedronka, po czym ponownie pracował w międzynarodowych strukturach firmy.

Ukończył specjalność Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest również absolwentem amerykańskiego Stanford University i międzynarodowej INSEAD Business School.

KLIKNIJ - SPRAWDŹ AGENDĘ, LISTĘ PRELEGENTÓW I ZAREJESTRUJ SIĘ DO UDZIAŁU W KONGRESIE: WWW.KONGRESRYNKUFMCG.PL

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Hugo 09.05.2018

    Dlaczego zmusza? Przecież ajent ma płacony % od obrotu + dochody z regionalki a wniedziele niehandlowe sklep robi obrót czasem większy przez cały tydzień.

  • Akinaaa 08.05.2018

    Mam nadzieję że zostanie poruszony temat dlaczego zmusza do pracy w niedzielę właścicieli Zabek

  • frania 14 30.04.2018

    Mam nadzieję, że ktoś zada temu Panu pytanie - dlaczego wszelkimi siłami i sposobami chcą zmusić franczyzobiorców do pracy w dni ustawowo wolne od handlu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.