12.03.2019/10:49

Topaz: Będziemy rozwijać sprzedaż marek własnych!

Sieć Topaz posiada obecnie 700 indeksów produktów marek własnych, ale widzi duży potencjał w ich sprzedaży. - Ich udział będzie sukcesywnie zwiększany - zapewnia Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu w sieci.

Nowa gama produktów marki własnej sieci Topaz została wprowadzona do sklepów na początku 2018 roku. - Aktualnie stanowią kilka procent w całości oferowanego asortymentu. Dobierając nowe produkty kierujemy się głównie jakością, która jest i była kluczem do rozpoczęcia negocjacji z kolejnymi producentami - zapewnia Mateusz Orzełowski.

Firma zamierza utrzymać dotychczasową strategię i rozwijać sprzedaż produktów marek własnych, mimo doniesień o chęci ograniczenia przez rząd udziału tego typu produktów na półkach sklepowych. - Ostatnie wypowiedzi dotyczące ewentualnej chęci wprowadzenia przepisów ograniczających sprzedaż marek własnych nie wpływają na zmianę naszej polityki ww. temacie, gdyż udział marek własnych w ogólnym asortymencie naszych sklepów jest na tę chwilę na kilkuprocentowym poziomie - dodaje przedstawiciel sieci Topaz.

- Strategia sieci sklepów Topaz dotycząca budowania i umacniania marki własnej przebiega zgodnie z harmonogramem, który nie przewidujemy, aby w najbliższym czasie uległ zmianie. Wszystkie zmiany w codziennym asortymencie naszych sklepów, a co za tym idzie zwiększająca się liczba produktów marki własnej, przebiega owocnie. Duże zainteresowanie klientów tymi produktami przekłada się na ich ciągły wzrost sprzedaży. Chętnie sięgają oni po nowe produkty i licznie wracają po nie po ich pierwszym wypróbowaniu - komentuje Mateusz Orzełowski.

W tym momencie główne miejsce w sprzedaży produktów marki własnej sieci zajmuje marka "Marysia". - To mąki, kasze, ryże, oleje, wyroby do pieczenia czy makarony. Dostrzegamy też duże zainteresowanie Klientów dotyczące dobrych jakościowo, lecz tańszych od dobrze rozpoznawalnych brandów, produktów kategorii chemicznej, dlatego w najbliższym czasie będziemy kłaść szczególny nacisk na wprowadzenie do sprzedaży większej ilości ww. asortymentu z marki własnej - podsumowuje.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.