22.01.2020/10:42

Topaz wprowadza aplikację mobilną dla klientów [TYLKO U NAS]

Sieć Topaz wprowadza aplikację mobilną na urządzenia z systemami Android lub iOS - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Oficjalne promowanie rozwiązania rozpocznie się w najbliższy poniedziałek, 27 stycznia.

Prace nad aplikacją trwały od drugiego kwartału 2019 r., a wewnętrzne testy na niewielką skalę odbyły się pod koniec czwartego kwartału ub.r. - Wierzymy, że finalny efekt, który ostatecznie został przez nas zaakceptowany, spotka się z zadowoleniem użytkowników aplikacji - mówi Mateusz Orzełowski, dyrektor marketingu w Topazie.

Aplikacja sieci pozwoli na przegląd gazetek handlowych, poinformuje klienta o promocjach oraz zaproponuje mu kupony zniżkowe. Te ostatnie wykorzystać będzie można w ciągu dwóch godzin od aktywowania w smartfonie (sprzedawca zeskanuje kod kreskowy z ekranu urządzenia).

- Niewątpliwie największą wartością dodaną aplikacji będą kupony rabatowe. Użytkownik będzie mógł skorzystać z jednorazowych kuponów uprawniających do otrzymania rabatu kwotowego lub procentowego na określone w aplikacji produkty, przy czym chcemy, aby produkty te były dobierane wg kryterium popularności sprzedaży wśród naszych klientów. Wierząc w tę funkcjonalność i jej potencjał, sieć sklepów Topaz wyposażyła wszystkie kasy w posiadanych punktach handlowych w najnowocześniejsze czytniki kodów kreskowych, które umożliwią klientom szybką realizację dedykowanych promocji poprzez ich ekspresowe zeskanowanie z ekranu własnych smartfonów - podkreśla Mateusz Orzełowski.

Topaz udostępnił w aplikacji również mapę, na której zaznaczone są wszystkie sklepy sieci (są tam też informacje o godzinach otwarcia poszczególnych punktów). Klienci mogą wskazać ulubioną placówkę - dzięki temu zyskają dostęp do indywidualnej oferty promocyjnej, dedykowanej konkretnemu sklepowi. Mapa pozwoli także na

Aplikacja Topazu będzie zintegrowana z programem lojalnościowych sieci. Kartę stałego klienta przypisać będzie można do aplikacji poprzez wpisanie jej 13-cyfrowego kodu oraz numeru PIN. Podpięcie karty do aplikacji umożliwi klientom skorzystanie z dodatkowych promocji, zweryfikowanie stanu zgromadzonych punktów, oraz przeliczenie ich na rabat kwotowy.

Ponadto aplikacja pozwoli na tworzenie indywidualnych list zakupowych. - Będzie je można współdzielić z innymi urządzeniami, wysyłając listę np. do żony via SMS lub Messenger - dodaje Orzełowski. Za pośrednictwem aplikacji Topaz będzie również informował klientów o konkursach i loteriach. W mobilnym rozwiązaniu uwzględniono także osobny dział "Topaz radzi", z przepisami oraz artykułami.

Jak zdradza portalowi wiadomoscihandlowe.pl dyrektor marketingu w Topazie, sieć planuje uzupełnienie aplikacji o kolejne funkcje jeszcze w 2020 r. - Z pewnością wśród nowych funkcjonalności pojawią się takie, które rozszerzą funkcjonalności dla posiadaczy Karty Stałego Klienta (e-paragony) oraz takie, które będą wiązać Topaz jeszcze mocniej z rynkiem e-commerce - tłumaczy Mateusz Orzełowski.

Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Zawiedxiony klient.. 07.02.2020

    Tak, tylko po co te chore aplikacje i promocje, skoro i tak towaru w promocyjnej cenie nie ma na sklepie. A jezeli juz coś rzucą to ledwo starcza dla personelu..

  • Beńka 28.01.2020

    Ja jako kasjerka w Topazie też niewiedziałam(czy ja sobie piradze sama ) jak to będzie wyglądało :-) ale to jest naprawde proste sama zainstalowałam aplikacjie chociaż cały czas mówiłam że dzieci mi to Zrobią :-) a sama zainstalowałam aplikacje i już korzystałam z rabarów :-)

  • EW 24.01.2020

    Czemu slabo? Stoisz przy kasie aktywujesz kupon i wystarczy, po co wczesneij aktywowac. I tak jest jednorazowy wiec po zeskanowaniu znika.

  • do słabo 23.01.2020

    Czemu słabo? 2 godziny na skorzystanie z kuponu to mało? W większości aplikacji od momentu aktywacji kuponu masz raptem kilka minut na jego wykorzystanie.

  • Słabo 22.01.2020

    Wykorzystanie kuponu rabatowego po 2h od aktywacji - no słabo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.