22.01.2020/10:42

Topaz wprowadza aplikację mobilną dla klientów [TYLKO U NAS]

Sieć Topaz wprowadza aplikację mobilną na urządzenia z systemami Android lub iOS - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Oficjalne promowanie rozwiązania rozpocznie się w najbliższy poniedziałek, 27 stycznia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Zawiedxiony klient.. 07.02.2020

    Tak, tylko po co te chore aplikacje i promocje, skoro i tak towaru w promocyjnej cenie nie ma na sklepie. A jezeli juz coś rzucą to ledwo starcza dla personelu..

  • Beńka 28.01.2020

    Ja jako kasjerka w Topazie też niewiedziałam(czy ja sobie piradze sama ) jak to będzie wyglądało :-) ale to jest naprawde proste sama zainstalowałam aplikacjie chociaż cały czas mówiłam że dzieci mi to Zrobią :-) a sama zainstalowałam aplikacje i już korzystałam z rabarów :-)

  • EW 24.01.2020

    Czemu slabo? Stoisz przy kasie aktywujesz kupon i wystarczy, po co wczesneij aktywowac. I tak jest jednorazowy wiec po zeskanowaniu znika.

  • do słabo 23.01.2020

    Czemu słabo? 2 godziny na skorzystanie z kuponu to mało? W większości aplikacji od momentu aktywacji kuponu masz raptem kilka minut na jego wykorzystanie.

  • Słabo 22.01.2020

    Wykorzystanie kuponu rabatowego po 2h od aktywacji - no słabo.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.