14.02.2014/00:23

Trafika coraz większa

Do pięćdziesięciu wzrosła liczba sklepów sieci Trafika, rozwijanej przez rodzinną firmę Tabak Grupa z Kalisza.

W sieci trwa poszerzanie asortymentu o alkohol i wprowadzanie do sklepów kącików gastronomicznych (obecnie jest ich dziewięć). Oferta jest poszerzana w tych punktach, gdzie pozwala na to powierzchnia sprzedaży. – Handlem papierosami zajmujemy się od blisko 25 lat, a 15 lat temu stworzyliśmy sieć sklepów Trafika – Polski Kiosk, w których klienci mogą kupić papierosy, tytonie, cygara, kawę i różnorodne akcesoria do palenia. Pierwsze placówki powstały w Kaliszu i okolicznych miastach, obecnie zlokalizowane są w kilku województwach centralnej i zachodniej Polski – mówi Emil Strapagiel, prezes zarządu Tabak Grupa. Docelowo sieć ma liczyć sto placówek. Na jej potrzeby firma zbudowała w Kaliszu centrum logistyczne, z którego korzystają także inni odbiorcy. Klienci indywidualni mogą ponadto zaopatrywać się w przebudowanym ostatnio sklepie internetowym, działającym pod adresem www.trafika.pl. Przypomnijmy, że w marcu 2009 roku firma otworzyła hurtownię internetową (www.skleptytoniowy.pl), której oferta skierowana jest do podmiotów gospodarczych. Zamówiony towar dostarczany jest przez kurierów na terenie całej Polski.
Właścicielami sieci Trafika jest rodzina Strapagielów, której tradycje w branży tytoniowej sięgają drugiej połowy XIX wieku, kiedy w Kaliszu działała fabryka papierosów Baka Bartłomieja Strapagiela. 

(HUW)

Wiadomości Handlowe, Nr 2 (132) Luty 2013

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.