20.06.2018/12:59

Trwa kampania żelków Akuku!

Trwa kampania żelków Akuku! z nowym brand hero marki. W telewizji, internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży działania potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.

Spot jest emitowany w takich stacjach jak TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych. Marka postawiła też na filmiki skierowane do dzieci w serwisie YouTube oraz na reklamy w prasie handlowej.

Znany ze słodyczy czekoladowych Colian (do firmy należą m.in. takie marki jak Goplana, Grześki czy Jeżyki),  obecnie mocno inwestuje w markę Akuku!.

Żelki to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących kategorii na słodyczowym rynku. Polacy spożywają takich produktów coraz więcej, już dziś przeznaczają na nie ponad 300 mln zł.
 

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Janek 05.08.2018

    Faktycznie - widać i słychać ze w słodyczach się dzieje. Cześć inne biznesowe podejście. Język promowali możni w zimę, teraz Żelki i widziałem Familijne. To co w TV widać tez w sklepach - Akuk praktycznie wszędzie był na stojakach z maskotkami. Inna firma się robi.

  • Zbych 22.07.2018

    Się dzieje w Colian słodyczach, jakby drugie życie zaczęły dostawać. W sklepach widać ich tez mocniej. Swoją droga fajny spot.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.