Trwa kampania żelków Akuku!
Trwa kampania żelków Akuku! z nowym brand hero marki. W telewizji, internecie, prasie handlowej i punktach sprzedaży działania potrwają do końca sierpnia, a w kinach do końca roku.
Spot jest emitowany w takich stacjach jak TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych. Marka postawiła też na filmiki skierowane do dzieci w serwisie YouTube oraz na reklamy w prasie handlowej.
Znany ze słodyczy czekoladowych Colian (do firmy należą m.in. takie marki jak Goplana, Grześki czy Jeżyki), obecnie mocno inwestuje w markę Akuku!.
Żelki to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących kategorii na słodyczowym rynku. Polacy spożywają takich produktów coraz więcej, już dziś przeznaczają na nie ponad 300 mln zł.
2 komentarze
-
05.08.2018
Faktycznie - widać i słychać ze w słodyczach się dzieje. Cześć inne biznesowe podejście. Język promowali możni w zimę, teraz Żelki i widziałem Familijne. To co w TV widać tez w sklepach - Akuk praktycznie wszędzie był na stojakach z maskotkami. Inna firma się robi.
-
22.07.2018
Się dzieje w Colian słodyczach, jakby drugie życie zaczęły dostawać. W sklepach widać ich tez mocniej. Swoją droga fajny spot.
12