23.12.2019 / 13:25
StoryEditor

Udane święta można zorganizować z poszanowaniem środowiska [RAPORT]

. (fot. Pixabay CC0)
Zbliżający się okres świąteczny to czas, w którym wiele osób wpada w sidła nadmiernego konsumpcjonizmu. Wszechobecne reklamy i promocje kuszące nas z każdej strony, ozdoby i choinki sprawiają, że zaczynamy działać impulsywnie i pod wpływem emocji zapominamy o zdrowym rozsądku i o skutkach naszych konsumenckich decyzji. W tym roku, według badania firmy Deloitte, przeciętna polska rodzina wyda na świąteczne zakupy 1521 zł, czyli o 5 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Kwota ta negatywnie wpływa nie tylko na zasobność naszego portfela , ale także, a może nawet przede wszystkim, na stan środowiska naturalnego.

Badania przeprowadzone przez Deloitte jasno pokazują, że kwoty, które przeznaczamy na świąteczne zakupy, z roku na rok rosną. W 2019 roku Polacy wydadzą o 5 proc. więcej niż rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:52
StoryEditor
Piotr Biela, Grupa Blix: Dyskonty muszą mocniej zawalczyć o klienta w komunikacji oferty grillowej
Piotr Biela, business development managere w Grupie Blix spodziewa się, że największy wzrost zainteresowania promocjami przed majówką, a także w całym maju wystąpi w supermarketach (fot. materiały prasowe)

Promocje, na jakie produkty będą najbardziej interesowały klientów przed majówką i w całym maju? Gdzie wzrost zainteresowania tymi produktami będzie największy? Piotr Biela, business development manager w Grupie Blix ma odpowiedź na te pytania.

- Bazując na analizie danych z dwóch poprzednich lat, prognozujemy, że największy wzrost zainteresowania promocjami związany ze zbliżającą się majówką (rozumiany jako przeglądan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 15:54
StoryEditor
Czy sklepy będą otwarte 2 maja? Godziny otwarcia sklepów w majówkę 2025
Czy sklepy będą otwarte 2 maja i w kolejne dni? Handel w majówkę 2025 (fot. archiwum)

Długi majowy weekend nie oznacza, że sklepy będą zamknięte przez kilka dni. Niektóre 30 kwietnia będą czynne znacznie dłużej. Sprawdzamy czy 2 maja zrobimy zakupy w Biedronce, Lidlu czy Dino. No i czy 4 maja będzie niedzielą handlową?

Z artykułu dowiesz się:

  • W jakich godzinach będą otwarte sklepy 30 kwietnia?
  • Gdzie zrobimy zakupy 1 i 3 maja?
  • Jakie są godziny otwarcia sklepów 2 maja 2025?
  • Czy 4 maja to niedziela handlowa?

Co najmniej cztery dni wolne od pracy w okresie długiego weekendu majowego to dla wielu standard. Niektórzy nawet wydłużają sobie wolne na 9 dni. A jak w okresie od 30 kwietnia do 4 maja będzie pracować handel?

W jakich godzinach będą otwarte sklepy 30 kwietnia? Biedronka robi maraton, a jak pracuje Lidl i Netto?

Majówka to okres grillowania, spotykania ze znajomymi i wyjazdów. A dla sieci handlowych jedne z kolejnych małych żniw. Dlatego część sieci handlowych będzie dłużej otwarta niż standardowo.

– W tym roku wracamy do sprawdzonego modelu działania z okresu pandemii i przychodzimy z elastycznym, rozwiązaniem dla wszystkich Polaków: 42-godzinnym maratonem zakupowym - deklaruje Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka.

W praktyce oznacza to, że sklepy sieci Biedronka we wtorek 29 kwietnia będą czynne od 5:30 aż do północy. Z kolei w środę 30 kwietnia 2025 r. Biedronka będzie czynna od godz. 0:00 - 23:30. Dopiero na pół godziny przed 1 maja (kiedy obowiązywać będzie świąteczny zakaz handlu) sklepy sieci zostaną zamknięte.

Więcej na ten temat w artykule: Biedronka zapowiada 42 godziny maraton zakupowy przed majówką.

Biedronka wydłużyła też pracę swoich sklepów w okresie od 24 do 27 kwietnia. Zupełnie inaczej do sprawy podchodzi jej główny rywal, czyli Lidl.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:44