14.02.2018 / 11:03
StoryEditor

Unilever grozi wycofaniem reklam z Facebooka, Google, Twittera, Amazona…

Keith Weed, Chief Marketing & Communications Officer, Unilever (Źródło: unilever.com)
Keith Weed, szef marketingu w Unileverze, wezwał producentów dóbr konsumpcyjnych do wspólnej walki o odbudowę społecznego zaufania do mediów społecznościowych i serwisów online. W płomiennym przemówieniu menedżer oskarża platformy cyfrowe o tolerowanie fake newsów, przekazów szkodliwych dla dzieci, mowy nienawiści, rasizmu, terroryzmu i innych „toksycznych treści”. Ostrzega, że Unilever nie będzie kupował reklam u tych partnerów cyfrowych, którzy nie podejmą działań zmierzających do naprawy sytuacji. To poważna groźba, bo Unilever jest drugim pod względem wydatków na reklamę koncernem na świecie, z budżetem przekraczającym 7,5 mld euro rocznie.

Podczas dorocznego spotkania IAB Annual Leadership Meeting w Palm Desert – kluczowego wydarzenia w środowisku reklamy interaktywnej – szef działu marketingu Unilevera wezwał bra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 11:00
StoryEditor
Sprzedaż piwa spada. Co ósmy browar nie płaci już na czas kontrahentom. Ten biznes przestaje się opłacać?
Linia produkcyjna piwa w browarze (fot. Shutterstock)

Browary są pod ogromną presją ze strony konsumentów, którzy - pomimo dużych promocji - ograniczają zakupy piwa, ale także rosnących kosztów biznesu, w tym wzrostu akcyzy. Jednak największy problem w tym, że sektor musi znaleźć nowy pomysł na siebie, po rewolucji kraftowej, przyszedł czas na piwa bezalkoholowe, ale to za mało,by uratować firmy browarnicze, które mają coraz większe problemy finansowe. W ciągu roku liczba browarów mających problem z regulowaniem płatności wzrosła o 18,6 proc.

Jak wynika z danych NielsenIQ, w 2024 roku Polacy sięgnęli po 100 mln butelek i puszek piwa mniej niż w 2023 r. (spadek o 1,7 proc.). To najniższy wynik od 20 lat, a rynek piwa ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 16:47
StoryEditor
Nadchodzą potężne wyprzedaże w Krakowie. Jakie sklepy pojawią się w Designer Outlet Kraków? Kiedy otwarcie centrum handlowego?
Centrum handlowo-wyprzedażowe Designer Outlet Kraków, przy ul. Galicyjskiej 10 w Krakowie

Kompleks handlowo-wyprzedażowy Designer Outlet Kraków powstał przy ul. Galicyjskiej 10 w stolicy małopolski. Swoje sklepy otworzy w obiekcie kilkadziesiąt uznanych marek modowych, sportowych lub oferujących akcesoria i zabawki. Obiekt zostanie otwarty dla klientów już w maju. Kiedy dokładnie?

Swoje sklepy w Designer Outlet Kraków zdecydowały się otworzyć m.in: Adidas, Alpine Pro, Apart, Benetton, Calvin Klein, Crocs, Desigual, Digel, Diverse, Kazar, Lee&Wrangler, Mou...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 16:55