17.01.2017/04:25

W 2017 r. Netto przyspieszy z rozwojem sieci. Główny priorytet to jednak modernizacja sklepów

Sieć Netto Polska chce otworzyć w 2017 r. na polskim rynku 10-15 sklepów. Strategicznym celem dla duńskiego dyskontera będzie jednak modernizacja portfolio sklepów. Jak mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska, tylko w pierwszej połowie roku ponad setka sklepów przejdzie gruntowny remodeling.

W 2017 r. Netto Polska chce przyspieszyć rozwój sieci w porównaniu z rokiem 2016, jednak głównym priorytetem będzie modernizacja portfolio sklepów.  - W 2016 roku otworzyliśmy osiem sklepów i myślę, że w roku 2017 będziemy w stanie otworzyć 10-15 nowych sklepów. W 2016 r. skupiliśmy się na modernizacji naszych placówek. Przeznaczyliśmy na ten cel znaczne fundusze. Program remodelingu będzie dla nas priorytetem także w 2017 r. Już w pierwszej połowie roku ponad setka sklepów przejdzie gruntowny remodeling – tłumaczy Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska.

Sieć dyskontów Netto realizuje obecnie swoją trzyletnią strategię rozwojową, jednak jak podkreśla Sławomir Nitek modernizacja sieci zostanie przeprowadzona znacznie szybciej. - Myślę, że modernizacja portfolio zakończy się dużo wcześniej. Chcemy jak najszybciej dojść do końca przemodelowania, przynajmniej w tych sklepach, gdzie będzie to możliwe ze względu na mniejszą powierzchnię.

I dodaje: - Sama strategia naszej sieci opiera się na czterech filarach. Pierwszym z nich jest komunikowanie klientom, iż jesteśmy sklepem, w którym można zrobić nie tylko podstawowe zakupy. Oprócz tego stawiamy na rozszerzoną ofertę dla rodzin, zdrowy wybór oraz zawsze najniższe ceny.

Tak jak w ciągu ostatnich 2-3 lat Netto będzie chciało mocno inwestować w największych aglomeracjach miejskich w Polsce. - Oprócz Warszawy i okolic staramy się budować swoją pozycję również w Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku i Wrocławiu. To są nasze główne kierunki inwestycyjne na najbliższe lata, ale nie jedyne, nie zapominamy również o mniejszych miejscowościach – wyjaśnia dyrektor operacyjny Netto Polska.

Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Kliknij i przeczytaj także:

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.