17.01.2017/04:25

W 2017 r. Netto przyspieszy z rozwojem sieci. Główny priorytet to jednak modernizacja sklepów

Sieć Netto Polska chce otworzyć w 2017 r. na polskim rynku 10-15 sklepów. Strategicznym celem dla duńskiego dyskontera będzie jednak modernizacja portfolio sklepów. Jak mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska, tylko w pierwszej połowie roku ponad setka sklepów przejdzie gruntowny remodeling.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.