21.01.2022 / 13:44
StoryEditor

W Carrefourze rusza testowy store-in-store Decathlon Basic. To pomysł na ekspansję w mniejszych miastach

Sklep Decathlon Basic w hipermarkecie Carrefour (mat. prasowe)
Sklep ze sprzętem sportowym Decathlon Basic zlokalizowany został na terenie pabianickiego hipermarketu Carrefour. Będzie to placówka store-in-store – pierwszy w Polsce przykład współpracy sieci handlowej oraz sportowej w formule "sklep w sklepie". Koncept Basic pozwoli sieci Decathlon docierać do klientów w mniejszych miejscowościach.

Sklep Decathlon Basic zajmie przestrzeń 180 metrów kwadratowych na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach, przy ul. Popławskiej. W ofercie specjalnej strefy st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.06.2025 / 13:40
StoryEditor
GoodMills stawia na Polskę. Producent mąki Basia inwestuje 25 mln euro w zakład w Kutnie i zapowiada budowę kolejnego
Firma GoodMills Polska uruchomiła nową linię do przemiału pszenicy w zakładzie w Kutnie (fot. materiały prasowe)

Firma GoodMills Polska, należąca do austriackiej grupy GoodMills, robi strategiczny krok w rozwoju. Producent mąki pod marką Basia uruchamia nowoczesną linię przemiałową w zakładzie w Kutnie. Co GoodMils zyskuje dzięki tej inwestycji i gdzie planuje kolejną?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jaki cel stawia sobie firma GoodMills Polska?
  • Ile zakładów ma GoodMills w Polsce?
  • Jakie marki należą do firmy GoodMills?
  • Jaką rolę odg...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 08:39
StoryEditor
Fatalny początek sezonu dla szybkiej gastronomii. W tym roku walka o klienta między McDonald‘s, KFC i Pizza Hut skupi się na promocjach i pogodzie
W maju zantoowano spadek klientów odwiedzających pizzerie (fot. Shutterstock)

W maju spadł ruch w placówkach sieci fast food. To kontynuacja negatywnego trendu z kwietnia. Eksperci z UCE Research twierdzą, że w sezonie letnim ewentualne odbicie będzie zależało od pogody. Prognozowane fale upałów mogą wspomóc tego typu biznes, zachęcając Polaków do stołowania się poza domem, zwłaszcza w przydrożnych restauracjach. Rosnący trend zakupów na dowóz może zaostrzyć rywalizację o klienta.

Według cyklicznie realizowanego badania firmy technologicznej Proxi.cloud oraz platformy UCE Research, w maju spadł ruch w sieciach fast food – w pizzeriach o 0,1 proc. a w lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 23:44