26.06.2020/10:22

W czasie pandemii marki własne rosną szybciej niż marki producentów

Okres pandemii przyspieszył wzrost spożywczych marek własnych. Powody mogą być różne: dostępność produktów, zmiana kanałów sprzedaży, poszukiwanie niższej ceny.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Esso 27.06.2020

    pytanie na ile większa dostępność marki własnej w sklepie versus dostępność produktów markowych wpłynęła na to że sprzedaż urosła. Stawiam że marki zewnętrzne szybciej się skończyły niż marki własne a sieci szybciej potrafiły uzupełniać marki własne niż kupować od dostawców którzy mieli przejściowe problemy z ich dostępnością

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.