24.10.2018/12:11

Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatan Holding: Nowy koncept sklepu otwiera przed nami perspektywy szybkiego rozwoju

Sieć Lewiatan Holding wprowadza nowy koncept sklepu. Dzięki gruntownym modyfikacjom sprzedaż w placówkach rośnie o kilkadziesiąt procent. W ciągu trzech lat zostanie on wdrożony w 80 proc. placówek. Lewiatan chce też pozyskiwać do 200 nowych placówek netto rocznie – mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Artur 29.10.2018

    Bardziej istotne od layoutu, pieców, czy asortymentu jest wysoki poziom kultury pracowników. Gdy tego nie ma, nie ma też sklepu - przykład Lewiatan na Warszawskim Ursusie (już zamknięty), w Siedlcach, czy też na Marysinie Wawerskim.
    Pretensje pracowników o to, że przychodzi się do sklepu są gwoździem do trumny każdej firmy, a w przypadku Lewiatana to dzieje się bardzo często.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.