W tym roku łowcy okazji z umiarem podchodzą do zakupów
Po świętach wiele osób odwiedzających sklepy wypatruje promocje. W tym roku jednak nie będzie szaleństwa zakupowego – podaje serwis pb.pl.
Jak donosi portal powołując się na Arkadiusza Panka, dyrektor ds. rozwoju produktów w Santander Consumer Banku, tegoroczny okres wyprzedaży poświątecznych wygląda inaczej niż w poprzednich latach.
Ekspert tłumaczy, że konsumenci podchodzą do wydatków bardziej powściągliwie i odpowiedzialnie, co nie oznacza, że nie zależy im na znalezieniu okazji i promocji.
Serwis pb.pl poinformował też, że zainteresowanych okazjami jest 32 proc. kobiet, 40 proc. mieszkańców metropolii i taki sam odsetek osób z wyższym wykształceniem.
Polacy najchętniej szukają na wyprzedażach odzieży i obuwia – odpowiedziało tak 50 proc. ankietowanych. Na ostatnim miejscu znalazł się sprzęt AGD (28 proc.) i RTV (21 proc.). 12 proc. badanych wskazało na laptopy i komputery, a 10 proc. na książki.
8