31.03.2020 / 15:01
StoryEditor

Ministerstwo Zdrowia nabrało wody w usta w sprawie terminu wejścia w życie podatku cukrowego

(fot. Unsplash/Felix Zhao, zdjęcie ilustracyjne)
Ministerstwo Zdrowia zignorowało pytania redakcji wiadomoscihandlowe.pl o zamieszanie związane z datą wprowadzenia podatku cukrowego w Polsce. Wszystko wskazuje na to, że jednak będzie to 1 lipca 2020 r., a nie 1 stycznia 2021 r.

Pomimo ponagleń, Biuro Komunikacji Ministerstwa Zdrowia nie odpowiedziało o nasze pytania przesłane w miniony czwartek (26 marca). Przypomnijmy, że tego dnia "Puls Biznesu" poi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 13:31
StoryEditor
Gorączka złota, czyli retail media warte prawie 200 mld dolarów. Prognozy są jednak niepokojące
Przykład rozwiązań retail media w Rossmannie (fot. Mk)

Globalny rynek retail media w 2027 będzie wart już ponad 200 mld dolarów, jednak jak wynika z raportu WARC Media, sprzedawcy detaliczny muszą zmienić charakter swoich platform, tak aby obejmowały cały lejek sprzedażowy.

- Retail media ewoluowała z trendu napędzanego przez USA i Chiny w globalny fenomen, a wydatki w Europie rosną obecnie w tempie dwukrotnie wyższym niż szerzej rozumiany rynek re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 12:05
StoryEditor
Lokalny Rolnik z nową stroną i nowymi dostawcami. Co się zmieniło?
Lokalny Rolnik z nową stroną i nowymi dostawcami. Co się zmieniło? (fot. Lokalnyrolnik.pl)

Sklep internetowy LokalnyRolnik.pl uruchomił nową wersję swojej platformy zakupowej. Nowa strona ma znacznie ułatwiać zakupy lokalnych produktów i zapewnić klientom lepsze doświadczenia zakupowe. Na czym polegają zmiany w platformie?

W artykule przeczytasz:

  • Jak wygląda platforma Lokalny Rolnik w nowej odsłonie?
  • Kamil Kopania: chcemy ułatwić zakupy produktów od lokalnych rolników
  • Nowi dostawcy i poszerzona oferta Lokalnego Rolnika
  • Jaka jest minimalna wartość zamówienia i jak wygląda dostawa? 
  • Lokalny Rolnik w grupie mamyito.pl

Jak wygląda platforma Lokalny Rolnik w nowej odsłonie?

Nowa strona Lokalnego Rolnika wyróżnia się bardziej przejrzystym i intuicyjnym interfejsem. Użytkownicy zyskali również nowy formularz zamówień, który umożliwia łatwe dodawanie i modyfikowanie zamówień. Spółka podkreśla, że zmiana strony to ważny krok w rozwoju marki.

Deweloperzy przy projektowaniu nowej strony Lokalnego Rolnika postawili na trzy aspekty:

  • Szybsze składanie zamówienia – użytkownik łatwiej doda do koszyka wybrane produkty.
  • Łatwe powtarzanie zakupów – użytkownicy mogą skorzystać z opcji powtórzenia wcześniejszych zamówień i ich modyfikacji.
  • Nowoczesny, przejrzysty wygląd całej platformy, która jest teraz bardziej intuicyjna.

Kamil Kopania: chcemy ułatwić zakupy produktów od lokalnych rolników

– Nasza misja od zawsze polega na wspieraniu małych producentów i umożliwianiu klientom dostępu do zdrowej, naturalnej żywności – mówi Kamil Kopania, dyrektor generalny Lokalnego Rolnika.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2025 03:13